• جستجو

  • لیست علاقمندی
    0

  • هشدارها

  • جستجو های من
    0
مقالات
  • ak

    پایش خرید ملک داشته باشید ولی بی گدار به آب نزنید

    خریداران و سرمایه گذاران مسکن، بازار را مونیتورکنید ولی عجله در خرید نکنید!



    با افزایش تحرکات بازار مسکن در ماه های اخیر، برخی از خریداران و سرمایه گذاران این بازار، با این پندار که مبادا از قافله افزایش قیمت، عقب بمانند، شتابزده به بازار زده اند و احتمالا، این جمله ها را از  فروشندگان یا مشاورین املاک شنیده اند:

    الان خریدار، برنده است! الان نخرید، پشیمان خواهید شد!

    طبيعتا این حرفها، تمایل خریداران و سرمایه گذاران را دوچندان نموده است.

    بااینحال باید توجه داشت که هرچند افزایش قیمت مسکن در سال جاری، قابل انتظار است اما این سخن، مجوزی برای اقدامات چشم بسته خریداران و سرمایه گذاران نیست.

    یک نکته مهم را نباید فراموش نمود: هر خریدار و سرمایه گذاری، شرایط خاص خودش را دارد. به عنوان نمونه، فردی که پولش را در بانک گذاشته و سود بانکی می گیرد، نباید نگران افزایش چند درصدی قیمت مسکن باشد، چراکه، نرخ رشد قیمت مسکن در سال جاری، نه تنها کمتر از سود سپرده گذاری در بانک، بلکه به احتمال زیاد، تک رقمی خواهد بود.

    بنابراین، توصیه خرید مسکن را صرفا در حد یک پیشنهاد، جدی بگیرید و متناسب با شرایط خود، تصمیم گیری کنید.

    خرید مسکن با قیمت اکازیون، از فروشندگان پول لازم، قابل توصیه است، نه فروشندگانی که امیدوار به افزایش قیمت هستند.

    بر خلاف صحبتهای امیدبخش و مهیج برخی از افراد، رسانه ها و کانالهای تلگرام، ضرر کردن در شرایط فعلی کار دشواری نیست!

    چنانچه هوشمندانه، عمل ننمایید، اشتباه کردن در بازار مسکن، از آنچه تصور می کنید، به شما نزدیک تر است.



    ایام بکام، بهروز ملکی



چرا سهند؟
چرا سهند؟ پيدا كردن ملك مناسب و دلخواه مستلزم زمان و تلاش زيادى است. فروشندگان ما در سهند ليست املاك دلخواه شما را يكجا و با توضیحات كامل برايتان فراهم میکنند؟ با این راه حل شما میتوانید براحتى املاک مد نظرتان را كه بيشترميپسنديد بازدید کرده و به خواسته خود در حداقل زمان برسید! املاكتان را در تهران و يا در هركجاى ايران اجاره دهيد يا بفروشيد! سايت اينترنتى سهند يك محيط حرفه اى و ايده آل براى كمك به شماست تا انتخاب هوشمندانه اى داشته باشيد. آپارتمان دلخواه ومطابق نياز خود را انتخاب كنيد و یا ازمشاورین املاک عضو سهند در سراسر ایران درخواست کنید. با سهند تا خانه روياييتان فقط چند كليك فاصله داريد.

 

تمامی حقوق محفوظ است|طراحی و اجرا:سامانه کسب و کار و املاک سهند

تمامی خدمات وب سایت سهند ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.